Co zrobić aby Klienci Cię zapamiętali?
Zastanawiałeś się co ma wpływ na odbiór Twojej restauracji przez Klientów? Składa się na to wiele rzeczy - m.in. jakość potraw, wygląd lokalu oraz profesjonalna, elegancka i uprzejma obsługa. Jako, że zajmujemy się ubieraniem hoteli i restauracji w profesjonalną odzież do pracy postanowiliśmy się skupić na tym ostatnim aspekcie.
Wygląd ma znaczenie:
Wygląd pracowników jest jednym z najważniejszych rzeczy, które mają wpływ na odbiór firmy w oczach Klientów. Jeśli chcesz żeby dobrze Cię zapamiętali zrób na nich wrażenie! W tym celu zadbaj o dwie rzeczy:
1. WYGLĄD ODZIEŻY:
Stwórz komplet, który będzie świetnie wyglądał i pasował do wystroju oraz klimatu restauracji. NIE BÓJ SIĘ EKSPERYMENTOWAĆ! Odwiedź nas sklep internetowy - znajdziesz tutaj bardzo dużo ciekawych inspiracji. Nasze bluzy kucharskie doskonale komponują się z zapaską, fartuchem a nawet tradycyjną odzieżą regionalną!
2. HAFT lub NADRUK:
Aby podkreślić prestiż lokalu warto wykonać na odzieży haft z logo firmy. Jest to świetna forma reklamy i fantastyczny sposób utrwalenia w pamięci Klienta Twojej marki! Poniżej zdjęcia z ostatniej sesji naszej bluzy kucharskiej oraz zapaski z haftem parzenicy góralskiej - dobry przykład jak przemyślana całość morze wyglądać elegancko, profesjonalnie i przede wszystkim ciekawie!