Nasz asortyment

 
1px Poradnik Klienta

Poradnik Klienta

Pytania  klientów

  1. Czy mogę oznakować odzież haftem lub nadrukiem logo firmowego?

  2. Gdzie można umieszczać hafty/naszywki/nadruki?

  3. Czy oferowane produkty są na stałe utrzymywane i dostępne w magazynie?

  4. Co to oznacza, że produkt jest dostępny na zamówienie?

Zakupy w sklepie internetowym fryda.com.pl - to proste!

 

  1. Jak znaleźć szukany produkt?
  2. Jak skompletować zamówienie?
  3. Jak mogę zapłacić za zakupy?
  4. Jakie są koszty dostawy?
  5. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?
  6. Czy mam możliwość zwrotu zakupionego towaru?
  7. Czy mogę wymienić zakupiony towar?
  8. Co zrobić, jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy?
  9. Najczęściej zadawane pytania.

 


 

  1. Jak znaleźć szukany produkt?

    Wpisz nazwę produktu lub numer artykułu do wyszukiwarki umieszczonej w prawej górnej części Sklepu i kliknij na symbolu lupy.
    W polu głównym Sklepu pojawi się konkretny produkt lub grupa wszystkich dostępnych produktów.

    Klikając na zdjęcie produktu, otwierasz jego stronę. Znajdziesz tu pełny opis produktu. Możesz też dokonać jego zakupu, wybierając odpowiedni rozmiar i klikając przycisk 'do koszyka'.

    Produkt można również znaleźć klikając na odpowiednią kategorię/podkategorię w Menu, które znajduje się po lewej stronie Sklepu. Po kliknięciu w wybraną kategorię/podkategorię, w polu głównym Sklepu pojawią się wszystkie produkty przypisane do tej kategorii/podkategorii.




  2. Jak skompletować zamówienie?

    Zakupów dokonasz umieszczając produkt/produkty, które chcesz zakupić w koszyku, poprzez zatwierdzenie wyboru przyciskiem 'do koszyka'.
    Jeżeli produkt dostępny jest w rozmiarach lub wariantach, przed zatwierdzeniem zostaniesz poproszony o dokonanie stosownego wyboru.
    Zawartość koszyka można sprawdzić w zakładce 'Koszyk', umieszczonej w prawej górnej części strony. Oczywiście w każdej chwili masz możliwość powrotu do robienia zakupów przyciskiem 'kontynuuj zakupy'.

    Po wyborze adresu, na który ma zostać wysłana przesyłka z zakupami, sposobu jej wysłania oraz formy zapłaty, zobaczysz potwierdzenie zamówienia, zawierające zestawienie wszystkich zakupionych produktów oraz wartość zamówienia i sposób dostarczenia przesyłki. Teraz wystarczy potwierdzić zamówienie za pomocą przycisku 'potwierdzam zakup'.




  3. Jak mogę zapłacić za zakupy?

    Oferujemy różne formy płatności:

    • Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki
    • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
    • Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy

      Numer rachunku bankowego

      Nazwa firmy: PRZEDSIĘBIORSTWO FRYDA Andrzej Fryda
      Adres: ul. Składowa 26, 34-400 Nowy Targ
      NIP: 7351399416
      Rachunek: 44 1140 2004 0000 3602 3422 2267
      Bank: mBank S.A.

      WAŻNE!!!
      W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

    • Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Bluemedia.pl

      Możliwe sposoby płatności elektronicznych za pośrednictwem serwisu Bluemedia.pl:

      Karty płatnicze:

      VISA
      VISA Electron
      MasterCard
      MasterCard Electronic
      Maestro

      Banki dostępne w usłudze "Pay-by link"

      mTransfer - mBank
      Inteligo - PKO BP
      Bank Pekao
      Bank PKO - IKO
      Bank PKO- IPKO
      Bank Pekao- PeoPay
      VOLKSWAGEN BANK - POLSKA
      Bank Zachodni WBK
      BNP PARIBAS
      Pocztowy24
      Deutsche Bank
      SGB Bank SA
      GET IN BANK
      Credit Agricole
      ING
      Bank BGŻ
      Raiffeisen Bank Polska
      Eurobank
      Millennium BANK
      BOŚ Bank
      Citi Bank Handlowy
      Alior Bank
      PBS Bank
      NET - Bank Express
      Toyota Bank
      PLUS Bank
      T-Mobile - Usługi bankowe


    Wybierając płatność przy odbiorze, pieniądze odbierze kurier dostarczający przesyłkę. O wysyłce i przewidywanym terminie dostawy informujemy e-mailem.

    W przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą - przesyłkę wyślemy gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Po odnotowaniu wpłaty informujemy e-mailem o wysyłce i przewidywanym terminie dostawy.




  4. Jakie są koszty dostawy?

    Koszty dostarczenia przesyłki zależą od formy wysyłki oraz sposobu zapłaty (przedpłata, pobranie). Przesyłki możemy wysłać:

    • Kurierem InPost
    • za pomocą paczkomatów InPost


    Zestawienie kosztów w zależności od formy wysyłki oraz sposobu zapłaty przedstawia poniższa tabela.

    Forma wysyłki Koszt
    Paczkomaty InPost
    max waga przesyłki - 25 kg

    przedpłata: 14.50 zł

    za pobraniem: 19,50 zł

    Kurier InPost
    max. waga przesyłki - 5 kg

    przedpłata: 18,50 zł

    za pobraniem: 23,50 zł

    Kurier InPost
    max. waga przesyłki - 30 kg

    przedpłata: 20,00 zł

    za pobraniem: 25,00 zł


    Zamówione towary można również odbierać bez dodatkowych kosztów dostawy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu, w naszych Oddziałach:

    • Nowy Targ, ul. Składowa 26 (poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 17:00)
    • Bielsko-Biała, ul. Żywiecka 91 (poniedziałek - piątek w godz. 8:00 - 17:00)

     




  5. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?

    Przesyłka może zostać dostarczona nawet w 24 godziny.

    Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy

    Czas realizacji to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do momentu wysłania towaru ze sklepu. Z reguły nie przekracza on kilku godzin. Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 1300 realizowane są zazwyczaj tego samego dnia. Natomiast zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 1300, w soboty oraz w niedziele i święta, przyjmowane są do realizacji od godz. 800 następnego dnia pracy.

    W przypadku jeżeli czas realizacji jest dłuższy niż 24 godziny - informujemy o tym Klienta.

    UWAGA!!!
    W przypadku zamawiania odzieży z haftem/nadrukiem - czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych.


    Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy i wynosi:

    Przesyłka Kurierska - nawet 24 godziny w dni robocze
    Poczta Polska (Kurier 48) - do 2 dni roboczych
    Paczkomaty InPost - do 2 dni roboczych

    O wysyłce towaru informujemy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Firmy kurierskie zazwyczaj dostarczają przesyłki w dniach roboczych w godzinach: 900- 1700.

    W przypadku odbioru przesyłki w paczkomacie,  fakt oczekiwania przesyłki zostanie potwierdzony wiadomością wysłaną na SMS oraz skrzynkę pocztową.




  6. Czy mam możliwość zwrotu zamówionego towaru?


    Klient naszego sklepu internetowego ma prawo do zwrotu towaru. Nieużywany towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.
    Równowartość zwróconego towaru otrzymacie Państwo przelewem bankowym lub przekazem pocztowym w terminie do 14 dni (od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy).

    Zwracany towar (kompletny, oryginalnie zapakowany, bez śladów użytkowania) wraz z dokumentem zakupu (oryginał paragonu lub oryginał dokumentu WZ lub kserokopia Faktury VAT) oraz Formularzem zwrotu towaru proszę przesłać, na koszt własny na adres: Przedsiębiorstwo Fryda, ul. Składowa 26, 34-400 Nowy Targ.


    Formularz zwrotu można pobrać TUTAJ.

    W przypadku zwrotu towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, zwrot może nastąpić tylko w porozumieniu ze sklepem. Po zaakceptowaniu zwrotu przez sklep, w terminie do 5 dni roboczych zostaną wystawione i wysłane na adres wskazany w zamówieniu oryginał i kopia faktury korygującej. Równowartość zwróconego towaru klient otrzyma w terminie do 14 dni od daty dostarczenia do siedziby sklepu zwracanego towaru lub daty dostarczenia do siedziby sklepu podpisanej kopii faktury korygującej, na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

    WAŻNE:

    Nie można odstąpić od umowy, której przedmiotem są: nagrania audio-wideo oraz programy komputerowe, z których zdjęto oryginalne opakowanie. Odstąpić od umowy nie można także w przypadku świadczeń o cechach określonych dokładnie przez konsumenta w zamówieniu albo ściśle związanych z jego osobą. W szczególności dotyczy to artykułów, na których na zlecenie zamawiającego wykonano wszelkiego rodzaju nadruki, hafty lub naszycia oraz artykułów wykonanych, przygotowanych lub sprowadzonych na indywidualne zamówienie konsumenta, z pominięciem standardowej oferty sklepu.

    Aby odesłać towar możesz skorzystać z wygodnych zwrotów (sprawdź baner poniżej).


     



  7. Czy mogę wymienić zakupiony towar?

    Towar zakupiony w sklepach fryda.com.pl można w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania wymienić na:

    taki sam towar w innym rozmiarze/kolorze
    inny towar w takiej samej lub wyższej cenie (za dopłatą)

    Towar przeznaczony do wymiany należy przesłać na adres Sklepu:

    Przedsiębiorstwo Fryda
    ul. Składowa 26, 34-400 Nowy Targ

    Do przesyłki należy dołączyć informację dotyczącą rozmiaru/koloru na jaki towar ma zostać wymieniony, swoje dane kontaktowe oraz adres do wysyłki.

    Koszt związany z wymianą dla przesyłek krajowych to 10,00 zł (koszt ponownej wysyłki)

    Opłatę należy przesłać na nasze konto - numer TUTAJ lub dołączyć do wymienianego towaru.

    W przypadku wymiany towaru, na który została wystawiona faktura VAT na firmę, wymiana może nastąpić po wcześniejszym skontaktowaniu się ze sklepem w celu ustalenia trybu wystawienia i przesłania faktury korygującej.

    WAŻNE:
    Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie.

    Aby odesłać towar do wymiany możesz skorzystać z wygodnych zwrotów (sprawdź baner powyżej).




  8. Co zrobić, jeżeli zakupiony towar okaże się wadliwy?

    Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym są fabrycznie nowe i objęte pełną gwarancją lub rękojmią producenta na równi z innymi formami sprzedaży.
    W przypadku wystąpienia wady towaru zostanie on wymieniony na wolny od wad lub też w przypadku, gdy taka wymiana nie będzie możliwa dokonamy zwrotu środków pieniężnych. Koszt wymiany wadliwego towaru pokrywa nasza firma.




 

1px Przesuń do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium