Maseczka Higieniczna Trójwarstwowa z filtrem rozmiar M - 5 szt.
towar niedostępny
Opis
Trójwarstwowa maseczka higieniczna z filtrem - rozmiar M:
Trójwarstwowa maseczka higieniczna z wewnętrznym wkładem filtracyjnym z apreturą hydrofobową oraz bakteriobójczą zawierającą jony srebra. Maseczki są pakowane w zestawy po 5 szt. w jednym rozmiarze. Zarówno materiał na warstwę wewnętrzną jak i zewnętrzną oraz włókna filtracyjne posiadają certyfikaty OEKO-TEX Standard 100 potwierdzające bezpieczny kontakt materiałów z ciałem człowieka. Wszystkie użyte materiały do produkcji maseczki zostały wyprodukowane przez renomowanych polskich producentów.
Specjalnie dobrane warstwy i dopracowany kształt maseczki, zapewniają wygodne użytkowanie nie powodując uczucia duszności. Można ją komfortowo używać przez długi czas bez odczuwania ucisku i odgnieceń.
Maseczka jest bardzo dobrze dopasowana do twarzy i zasłania jej znaczny obszar. Posiada wolną przestrzeń pomiędzy twarzą a warstwą filtracyjną, co poprawia komfort użytkowania oraz umożliwia swobodne mówienie. Maseczka mocowana jest za pomocą gumek „za uszy”. Łatwo się ją zakłada nawet przez osoby z długimi włosami i bez ściągania np. czapki. Ważne dla osób noszących okulary: przy prawidłowym założeniu maseczka nie powoduje parowania okularów.
Maseczka produkowana jest w rozmiarach:
Dostępne rozmiary: | |||||
rozmiar S | rozmiar M | rozmiar L |
- Rozmiar S – rozmiar rekomendowany dla dzieci
- Rozmiar M - rozmiar rekomendowany dla kobiet i nastolatków
- Rozmiar L – rozmiar rekomendowany dla mężczyzn
Wyprodukowana przez Kegel-Błażusiak czołowego polskiego producenta odzieży ochronnej w 100% z materiałów polskiej produkcji.
Skład materiału: PP + PE
Przepis konserwacji oraz procedura prania:
- Maseczkę można prać ręcznie i dezynfekować przez zanurzanie we wrzącej wodzie.
- Maseczkę można dezynfekować także ogólnodostępnymi środkami do dezynfekcji nie wydzielającymi szkodliwych dla użytkownika maseczki oparów.
- Nie nadaje się do sterylizacji.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.