5 szybkich wskazówek które można zastosować w 5 minut! Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które mogą pomóc ci przygotować się do sezonu wiosenno-letniego. Oto nasze top 5 porad odnośnie sukcesu w gastronomii! |
|
Wskazówka numer 1: Poznaj swoich klientów! Twoi klienci szczególnie cenią sobie to, że są wysłuchiwani, dobrą praktyką jest zbieranie informacji zwrotnej od swoich klientów na temat obsługi, jakości podawanych potraw czy wystroju sali. Pamiętaj, że taka interakcja z klientem nie tylko ociepli wizerunek firmy, ale również pomoże w zebraniu informacji mogącej mieć wpływ na rozwój twojego przedsiębiorstwa! |
|
Wskazówka numer 2: Dbaj o jakość produktów! Jednym z najważniejszych, jak nie najważniejszym aspektem prowadzenia działalności gastronomicznej jest jakość serwowanych dań, pamiętaj o częstych dostawach świeżych produktów, to one są kluczem do zadowolenia klientów! |
|
Wskazówka numer 3: Utrzymuj czystość! Nic tak nie odtrąca ludzi od danego lokalu gastronomicznego jak brak czystości, pamiętaj by zawsze dbać o perfekcyjny wygląd stolików, nie czekaj aż klient zawita w progu zanim posprzątasz po poprzednim, niestety to może zniechęcić potencjalnego klienta lub nawet wpłynąć na odbiór jakości podanych dań, jak dobrze wiemy "ludzie jedzą oczami" |
|
Wskazówka numer 4: Często się uśmiechaj! Głodny człowiek, to człowiek zły, nie pozwól by obsługa sali wyglądała jakby przychodziła do pracy za karę, takie zachowanie wpływa negatywnie na postrzeganie lokalu i zmniejsza ilość powracających klientów! |
|
Wskazówka numer 5: Zadbaj o profesjonalny wygląd personelu! Podobno nie szata zdobi człowieka, ale czy na pewno? Postaw się w sytuacji potencjalnego gościa odwiedzającego lokal gastronomiczny, pierwszy kontakt z klientem to zawsze prezentacja ubioru personelu, zadbaj o nią jak najszybciej, to najlepsza inwestycja w zadowolenie klienta! |
SPRAWDZ NASZE BESTSELLERY!
|
Fartuch kuchenny przedni - kolor brązowy |
Bluza kucharska długi rękaw - kolor biały |